Dans Edenler’den
Sedayla olan çalışmamda ilk olarak, doğru nefes almadığımı saptadık ve doğrusuna doğru çıkılan bir yolculuk başladı.
Sedayla çalışmak çok keyifli, keşiflerle dolu bir macera gibi, buradaki kaşif sizsiniz ve Seda gibi yumuşacık, akışta, varlığıyla size huzur veren aynı zamanda sürekli pozitif bir önderiniz var. Bu yolculuk hiç bitmesin sonsuza kadar sürsün istiyorsunuz.
Nefes çalışmalarını “yaşam kalitesi” için öneriyorum.
Seda gibi bu kalitede bireyler oldukça toplumsal kalitede artış olacağına inanıyorum.
Bireyin hayat döngüsünün özü olan ‘nefes’ var olduğu sürece ‘hayat’ olacak, hayatlarımıza sahip çıkmak elimizde…
Arzu Yıldırım 54
Siyaset Bilimci
Dünyadaki en zor şey kabullenmekti benim için. Kabullenemediğim için hep isyan ederdi içim. Sanki aldığım nefes bile yarımdı. Çünkü hak etmediğim şeyler yaşamıştım.
Seda ile birlikteliğim bu tıkanma sürecimde başladı. Sanki dünyadaki en zor hayat benimkisiydi :)))
Gülüyorum şimdi eski halime. Çünkü ne kadar şanslı biri olduğumu görebiliyorum artık.
Kabullenmek…İyileşmem bununla başladı.
Sedayla yaşadığımız her seans bana kendimle ilgili bir sır perdesini araladı. Seda, içimdeki gerçek beni bulma yolculuğumun kaptanı. İyi ki hayat seni benim karşıma çıkardı. Yarım kalan her nefesim artık bedenimle bir bütün. Bana herşeyden önce kendimi sevmeyi öğrettiğin için çok teşekkürler….
Y.Ü. 39
Eczacı
Çalışmalarımız sırasında, ben kimim, ne istiyorum, nasıl bir hayat yaşamalıyım sorularımın cevabını buldum. Yüzleşmekten çekindiğim olayları keşfedebilme ve onlarla yüzleşebilme cesaretine sahip oldum. Çalışmalarımız, yapabileceklerimin ve yapamayacaklarımın sınırlarını keşfetmemi sağladı.
Seda’nın samimiyeti ve yakınlığı, öncelikle kendimi güvende hissetmemi sağladı. Kendimi buldum, doğru yerdeydim! Çalışmalarımız bana yeni kapılar açtı.
Herkese, kendisini tanımak ve iyi hissetmek için nefes çalışmalarına katılmasını tavsiye ediyorum. Herşey için teşekkür ederim.
B.H. 39
Öğretim Görevlisi
Nefes terapileri ve holoterapiye başladığımdan beri çok kilolu olmasam da , beni rahatsız eden yıllardır veremediğim ve vücudumda kalıplaşmış olan 3-4 kiloyu rahatlıkla verebildim…
Nefesimiz akışa geçtiğinde , vücudumuzun değerini bilmeye başlıyoruz…bize zarar veren alkol, sigara, şekerli gıdalar vs gibi maddeleri vücudumuza almamaya başlıyoruz.
Bu güzel yolculuğa Seda ile çıkmak gerçekten çok keyifliydi…inanılmaz rahatlatan sesinin tınısı , yoldaşlığı, arkadaşlığı ve dostluğu için sonsuz teşekkürler…
I.K 39
Mühendis
Ben hayatım boyunca sürekli olarak diyet yapma ihtiyacında oldum. Kilom hiçbir zaman az olmadı. Her zaman kilolarımdan şikayetçiydim. Diyet yapıyor, kilo veriyor, sonra da kendime hakim olamayıp yediğimde yine kilo alıyordum. Böyle böyle kendimi 92.3 kiloda buldum. Boyum 1.63 iken kilom 92.3 olmuştu.
Bu arada çeşitli çalışmalara katılıyordum. Bu çalışmalarda özellikle bilinçaltımızın bizim yaşantımızda çok önemli bir yeri olduğunu öğrenmiştim. Ona ne yüklersek onu alıyorduk. Düşündüm ki bilinçaltımdaki kilo ile ilgili olumsuz düşüncelerimi yok edersem kilo verebilirim.
Seda tanıdığım ve bildiğim bir arkadaşımdı. Kendisinin nefes seansları yaptığını biliyordum. Ayrıca ona güvenip kendimi rahatlıkla açabilirdim. Seda ile haftada bir holotropik nefes çalışması yaptık. Bu arada tabii ki yeme içmeme de bir düzen getirdim. Nefes çalıştıkça, içimdeki duygular ortaya çıkıp neden çok fazla yediğimle ilgili çalışmalar yaptıkça, içimdeki yeme isteği söndü. Başka konulara daha çok ilgi duymaya başladım. Bu arada sürekli kilo vermeye başlamıştım. Bedenim incelmeye başlamıştı. Nefes çalışmalarının sonucunu almaya devam ettikçe, giydiklerimden zevk almaya başladıkça daha çok motive oldum. Şu anda 70 – 72 kilolarda geziniyorum.
Seda’ya benimle çalıştığı için her zaman teşekkür ettim. Yaptığımız tüm nefes çalışmalarında, tamamen benim ihtiyacım olan şeylere odaklanarak, onları hissederek beni yönlendirdi. Her zaman bilinçaltımdaki çeşitli farklı duygulardan birinin tam zamanında ortaya çıkmasını sağladı. Teşekkürler Seda.
F.K (50) Makine Mühendisi
Ben ilk başladığımda kendimi çok kötü hissediyordum. Moralim bozuktu ve hayatım da bundan etkileniyordu. Seda’yla çalışmaya başlayınca ilk seansta çok ağladım ve çok farklı bir tecrübe yaşadım. Hatta korktum bile. Sonrasında rahatladım. Bu rahatlama hayatımı olumlu yonde etkiledi. Cesaretimi ve özgüvenimi yeniden kazanmamı sagladı. İş teklifi aldım ve bu iş teklifini değerlendirme cesareti gösterdim. Seda’nın bana karşı davranışları sakin ve güven verici. Saklamak isteyeceğim şeyleri bile sana hiç düşünmeden anlatıyorum.
Seninle tanıştığım için çok mutlu oldum. Hayatıma farkındalık ve renk kattın. Kendimi kötü hissettiğimde hep seni arayıp seans yapmak istiyorum 🙂
G.Ö 28
İşletmeci
2017 yazında Seda’yla tanışıp nefes çalışmalarına başladık. Grup ve birebir çalışmalar yaptık. Migren, kilo kontrolü ve bilinçaltı temizliği konularında çalıştık. Seda’nın pozitif enerjisinin bana çok iyi geldiğini de özellikle belirtmek isterim. Ben çok faydasını gördüm ve kesinlikle tavsiye ederim.
S.Ö
Serbest Meslek
Seda’yla çalışmak hem bir arkadaşla buluşmak olduğu için çok keyifli, hem kendimi tamamen bırakabildiğim ve yaşananların orada kalacağını bildiğim için çok güvenli. Aslında çok bir beklentim yoktu bu çalışmalara başlarken; ama hayatımda zaman içerisinde belli dönüşümler yaşadığımı düşünüyorum bence bunda nefesin de faydası var. Bu yüzden kesinlikle tavsiye ediyorum. Bir de nefesi günlük hayata adapte edebilmeyi becerirsem daha sakin bir insan olabileceğimi artık biliyorum. 🙂
E.P 35
